ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود گزارش دیوان محاسبات درباره عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی اسماعیلی: نمایشگاه کتاب محل وفاق و گردشگری فرهنگی است ویدئو | جنگنده‌های اسرائیل محل استقرار چادر‌های آوارگان فلسطینی را هدف قرار دادند زارع‌پور: آمار تحت پوشش فیبر نوری به ۷.۵ میلیون خانوار در کشور رسید مقاومت فلسطین با نیرو‌های اشغالگر در شرق رفح درگیر شد امیرعبداللهیان: زمینه برای آتش‌بس دائمی و حل مساله در غزه فراهم است اینفوگرافی | مقایسه ۳ سال دولت رئیسی در مقابل ۸ سال دولت روحانی
سرخط خبرها

تایید مرگ ۵ تفنگدار دریایی آمریکا در حادثه سقوط بالگرد

  • کد خبر: ۲۱۰۸۹۶
  • ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
تایید مرگ ۵ تفنگدار دریایی آمریکا در حادثه سقوط بالگرد
مقام‌های نظامی آمریکا کشته شدن ۵ تفنگدار دریایی این کشور را در سانحه سقوط بالگرد شینوک-۵۳ سوپر استالیون» تایید کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، پنتاگون کشته شدن پنج تفنگدار دریایی آمریکا حین سانحه برای یک فروند بالگرد رزمی این کشور تایید کرد.

به گزارش وبگاه شبکه خبری «تی‌آرتی» سرلشکر «مایکل بورگشولت» فرمانده گردان سوم تفنگداران دریایی آمریکاگفت: «پنج تفنگدار دریایی حین انجام یک پرواز آموزشی جان خود را از دست دادند.»

به گفته پنتاگون، بالگرد «شینوک-۵۳ سوپراستالیون» روز چهارشنبه هنگام پرواز از پایگاه نیروی هوایی «کرچ» در «نوادا» به پاگیاه هوایی «میرامار» در کالیفرنیا سقوط کرد.

پنتاگون اعلام کرد که تلاش‌ها برای بازیافتن بقایای قربانیان این سانحه آغاز شده و تحقیقات در حال انجام است. «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز به دنبال این حادثه به خانواده‌های قربانیان این سانحه تسلیت گفت.

اخیرا سوانح هوایی نیرو‌های مسلح آمریکا افزایش یافته است. از جمله سقوط یک هواپیمای «وی-۲۲ اوسپری» در سواحل ژاپن در نوامبر که به کشته شدن ۸ نفر منجر شد.

چندی قبل نیز یک فروند بالگرد نیروی دریایی آمریکا حین ماموریت در خلیج «سن دیگو» در کالیفرنیا سقوط کرد. این بالگرد از نوع «سی هاوک ام اچ -۶۰» حین انجام ماموریت سقوط کرد. این بالگرد متعلق به ناو هواپیمابر کلاس «نیمیتس» بود وحین سقوط ۶ سرنشین داشت. نیروی دریایی آمریکا اعلام کرد که هر ۶ سرنشین این پرواز جان سالم به در بردند.

نیروی دریایی آمریکا معمولا به دلایل امنیتی از ذکر جزئیات بیشتر در مورد این سوانح خودداری و تنها سخنگوی نیروی دریایی آمریکا به گفتن این جملات بسنده می‌کند که ایمنی و رفاه خلبان ما اولویت اصلی ارتش است و علت حادثه بررسی خواهد شد.

پیشتر نیز یک فروند جنگنده «اف-۵» تک سرنشین نیروی دریایی آمریکا پس از برخاستن از پایگاه به اقیانوس اطلس سقوط کرد.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->